Přípravy na finále sudetenritt vrcholí

Přípravy na finále sudetenritt vrcholí

Přípravy na sr2018 vrcholí
16/03/2018 1985 zobrazení

Zdálo by se, že po 7 letech přepravování se pomocí de facto monopolního dopravce, kterým České dráhy jsou, nás nic nemůže překvapit. Vlastně ani o nic nejde. Ve srovnání s ročníkem 2017 kdy nám cestou tam ujel spoj díky skvěle zvládnuté výluce a cestou zpět jsme vlak stihli jen díky sprintu přes staveniště a porušení několika pravidel slušného chování,  je letošní souboj s vývojáři stránek ČD E-SHOP vlastně úsměvná historka. Snažíte se objednat místenku pro 7 lidí a 7 kol ve vagónu kam se vejde 12 kol, přičemž poslední krok objednávky skončí RUDOU hláškou ve smyslu sorry jako něco se rozbilo zkus to později. Když to zkouším později jsou sedadla už zarezervovaná, ne nikdo nám je nevyfouknul, ale … „Náš systém si to pamatuje a uvolní je až po 45 min. pokud to nezaplatíte. Zkuste jiný prohlížeč“ sděluje mi servilně mladík na zákaznické podpoře.

Čekám 45 min. Už jsem čekal na svá práva i déle. Volím prohlížeč B když Áčko trapně selhalo. Situace se opakuje, jen s tím rozdílem, že už s pláčem na krajíčku nevolám servilního mladíka. Ptáte se proč? Protože zákaznická linka je taky pěkná „fíčurína“ nebo frikulínská aplikace, nevím … neboť jí obsluhujete pomocí hlasového automatu takže už odpadá to pravěké mačkání čísel. Prý to bylo pro některé občany složité. Lačně jsem poslouchal slečnu hlasovou automatku „… stačí nahlas vyslovit název jedné z následujících možností, nákup jízdenek, vyhledání spojení , atd..“ sdělovala mi s úsměvem na reproduktoru. Vyslovil jsem „Nákup jízdenek“ jako při svatebním obřadu jasně, srozumitelně a s hrdostí v hlase. Brutální stěr přišel bez okolků „Bohužel nerozumím vaší odpovědi, vyslovte prosím znovu …“. Už to znělo jakože je trochu obtěžuji.

Co vám budu povídat, zkusil jsem to asi 5x než automatka pochopila, že se mnou dneska asi nic nebude a přepojila mě na výše uvedeného serviláka. Představa, že se vracíte z restauračního zařízení, krapet posilněn, a chcete se dovolat na zákaznickou linku pomocí hlasové automatky musí být noční můrou pro všechny mluvky, ba i pro toho nejlepšího rétora. Jasně je tu ještě ten servilní operátor ale to opakované selhání předtím … brrr.

Dalších 45 min. čekání máme za sebou a já zapínám další internetový prohlížeč, tentokrát Céčko. Situace se opakuje, blokace sedadel, lehce nasraný vedoucí vlakové sekce, který náčelníkovi hlásí pomocí SMS, že už je rád, že volební cyklus letos končí, a že na příští volební období touží po jiné, méně problémové funkci. Náčelník posílá smajlíka a něco o tom, že se mám držet. Čeho?

Dalších 45. min. čekání máme za sebou a já zapínám čtvrtý, a je to můj poslední, internetový prohlížeč a posílám všechny ty Fejky, Žaludy, Krtky a jejich milionové roční bonusy do horoucích pekel. Moje kletba byla vyslyšena a akce se zdařila. Hurá. Bonusy budou i letos.

Teď už jsem se uklidnil. Jediné co jsem vám chtěl sdělit je, že už máme místenky do vlaku. Akorát na zpáteční cestě nás čeká jízda z Aše do Chebu jako za starých časů, bez rezervace, asi na stojáka ale co, to už budeme mistři ;–)

Teď už nám nic nebrání v tom aby se každý z nás začal připravovat aby tu poslední etapu dal s prstem v nose a to i v případě, že zase letos napadne 20 cm nového sněhu jako v minulém ročníku. Skol!!!

Autor příspěvku: příba

bulvár